Lysekil med pinglan!

2011-08-03 @ 19:39:48

Hej allihopa!

Hoppas att ni mår bra! Idag åkte jag och Sandra iväg till Lysekil för att stanna här till på lördag, underbart! Sola & bada (i pina colada...). Ikväll ska vi grilla och sen åka in till stan för att se Daniel Adams Ray i havsbadsparken, tjoho! :D
Förut åt vi lunch på ett ställe som heter Röe Gård och jag och Sandra fick syn på en korg med fyra små kattungar i!! Snacka om att vi blev överförtjusta, betedde oss säkert som barnungar när vi höll på och gullade med dom, hihi! Men hur kan man inte låta bli, kattungar är ju typ det sötaste som finns!
Nu ska vi snart äta och sen göra oss i ordning för kvällen!
Puss på er!





Jag & min pingla med varsin kattunge!

Permalink the life of Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback