Räkfrossa & Harry P

2011-08-08 @ 23:28:03

Hej alla!

Hoppas att ni mår bra!
I förrgår kom vi hem efter några underbara dagar i Lysekil. Det var verkligen så sjukt skönt att komma bort lite och verkligen få semester! Det var faktiskt första gången på hela sommaren jag faktiskt känt att det har varit lov, lätt de fyra bästa dagarna den här sommaren!
I förmiddags kom Bexx hit och gjorde mig sällskap upp till stallet, vi stack ut i skogen en sväng, hon red och jag gick. Jag tror hon tyckte det var kul att komma upp en sväng på hästryggen igen, och jag tyckte det var skitkul att hon var med :)
Kvällen har spenderats med min fina Sandra, först var det räkfrossa på Stadt - hur gott som helst!! Räkor är något man verkligen borde äta oftare!! Efter räkfrossan gick vi på nyaste Harry Potter - filmen på bio. Gryyyym :) Nästan magisk!
Nu ska vi dricka te!
Puss o kram!



Permalink the life of Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback