girls, we run this motha

2011-12-12 @ 00:25:41

Hej!
Har ni haft en bra helg?

Min har varit så jäkla bra, bortsett från kanske en liten detalj! Fredagskvällen började väl sådär, jag och en annan personbil krockade med varandra, men ingen skada skedd på varken mig eller henne, det var bara bilarna som tog lite stryk.

Anyway, fredagskvällen visade sig bli extremt mycket bättre! Det blev en Bexx & Pam - kväll i fredags, med utgång på Stadt, en riktigt bra kombo! Vi dansade hela natten lång, och hade så jäkla kul! Tack Bexx för den bästa kvällen på länge ♥

I lördags blev det födelsedagsfirande för Malin som skulle fylla hela 18 år. Vi var ett gäng tjejer på nio stycken som åt världens godaste middag, spelade spel och snackade, en fantastiskt trevlig och rolig kväll! :D

Idag var det kröning för 2011 års Lucia på torget i stan och vi i förra årets luciagäng var på plats för att titta på detta, både på torget och inne i kyrkan där vi fick lyssna till vacker sång! Och vår fina Julia var så vacker som en av de sex tärnorna. Efter detta åkte jag, Hilma och Bexx hem til Sandy och åt tomtegröt, julgodis och pepparkakor och drack glögg och bytte julklappar. Hur mysigt som helst, ni är bäst tjejer! Ett riktigt bra och mysigt slut på veckan skulle jag vilja säga!

Hoppas att eran helg har varit lika bra som min!
Puss och kram på er ♥




Bexx and Pam feat crazy friday

Permalink the life of Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback