Bra start = bra dag!

2011-02-14 @ 18:26:15

Hej alla godingar!

Dagen började väldigt bra!
När jag och Andreas vaknade fick vi sällskap av Sara, så tillsammans åt vi alla hjärtans dag-frukost, jättemysigt!! Sen tittade vi på filmen The Social Network, ni vet, filmen om facebook. Lite småkonstig, men rolig och väldigt intressant! Helt klart sevärd!
Har haft min andra körlektion idag också, gick riktigt bra! Om ett halvår får ni förhoppningsvis se mig ute på vägarna ;)
Nu har jag städat typ hela huset eftersom jag får ett gäng goingar hit ikväll! Ska bli trevligt!
Nu måste jag fixa mig lite!
Byebye!




Våra alla hjärtans-frukost!! <3

Permalink the life of Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback