brudar+melodifestivalen=mys!

2011-02-13 @ 01:22:08

Hej!

Bloggar från sängen, hehe ^^
Kvällen har varit ytterst trevlig! Den har spenderats med Julia och Hilma, vi käkade potatisgratäng och kyckling, och till efterrätt gjorde vi chokladpudding, mums! Melodifestivalen kollade vi också på! Som vanligt blev det snack och skratt, alltså har vi, i alla fall jag, haft en väldigt bra kväll!! Hoppas att ni har haft det också!
Nu är klockan tjugo över ett och jag måste erkänna att jag är lite nervös inför att sova själv... Men det går nog bra, får vi hoppas, haha! I morgon har jag inga planer alls, förutom stallet och det känns faktiskt väldigt skönt. Det här lovet kunde inte ha kommit mer lägligt än nu.
På måndag tar jag hit vännerna en sväng, najs!
Nu ska jag sova!
Hörs i morgon!
Ciao!

Permalink the life of Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback