dålig uppdatering

2011-02-10 @ 23:04:10

Haha, förlåt!! Jag har verkligen glömt av bloggen idag! :( skärpning!

Min torsdag har i alla fall varit lite upp och ner... Både bra och dålig, kan man säga. Försov mig, gjorde sönder garagedörren, ramlade på vägen till skolan och kom fyrtio minuter för sent. Japp, det var min morgon, det! När jag fick mig ett hårt träningspass på gympalektionen kändes det i alla fall lite bättre sen! Dessutom var det sista teorilektionen på körskolan idag, gött!! Äntligen är det klart! Du är det bara att börja plugga på egen hand, med andra ord, hehe... När jag kom hem hade mami köpt semlor, snälla mami <3 så då fikade vi lite, sen åkte jag upp till stallet och gosade lite med hästasnutten. Hann sedan med en sväng förbi fröken Karlsson! Mycket mysigt med te, skype och engelska (?). Kanske lite mindre än planerat, men okej! Kändes bra ändå ;)
I morgon är det fredag, gött! Får se vad som händer på kvällen, eventuellt myskväll med gänget, det vore ju inte helt fel! ;) Nu ska jag sova!
Hörs i morgon!

Puss

Permalink the life of Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hilma

Tycker synd om dig vännen! Ingen bra morgon det där!

Det är även synd att vi inte kan leka idag "/ men jag tycker absolut att vi ska hitta på något skoj imorgon (lördag)! Hoppas du kan ^^ Puss hoppas du redovisningen och allt det gick bra idag :D

2011-02-11 @ 13:38:04
URL: http://hilmalidholms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback