Finally at home

2011-02-02 @ 14:19:19

Äntligen hemma!

Kunde verkligen inte koncentrera mig i skolan...
Det var så pratigt och jobbigt, usch... Fick ändå inget gjort.
Men nu är jag hemma! Mjukisbyxorna är på och teet är kokat! Nu ska här pluggas engelska! Vore gött om jag kunde bli klar med den idag.
Senare ikväll väntas körövning, sista innan ljusgudstjänsten på söndag. Det kommer bli mysigt tror jag! Känns verkligen kul att vara tillbaka i kören, efter några års uppehåll.
Snart är det sportlov också! Det har verkligen gått fort, tycker inte ni också det? Eller kanske är det bara jag som har för mycket att göra som vanligt, så att tiden bara rinner iväg, haha...
Skönt ska det i alla fall bli! Har redan några aktiviteter inbokade, men resten av veckan lämnar jag åt ödet! Spännande, eller hur. Haha. Förhoppningsvis kommer jag att spendera mycket tid med mina underbara vänner :)
Nej, nu får jag väl ge mig för stunden. Engelskan blir inte klar om jag bara sitter här och ordbajsar...
pusss!

Permalink the life of Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hilma

Söt du är vännen! Duktig också som gör läxor ;) Vi ses imorgon, PUSS <3

2011-02-02 @ 20:52:50
URL: http://hilmalidholms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback