Fredag, woho!

2011-02-11 @ 13:41:46

Hej!

Just nu sitter jag på engelska lektion i skolan. Jag och Sara har precis gjort våran engelska presentation om U2, jag tyckte att det gick riktigt bra faktiskt! Det är våran sista lektion nu, sen slutar vi och går på helg, tjoho! Nu låter et väl antagligen som att jag ska hitta på något party ikväll, men så är det faktiskt inte! Ikväll har jag lovat mami att jag ska umgås med henne och resten av familjen, eftersom dom åker till Idre i morgon och sen drar ju jag till New York, så det här är sista kvällen på två veckor vi kan umgås, så att säga. Men jag tror att det kommer bli mysigt!
I morgon blir det förmodligen lördagsmys med melodifestivalen på kvällen, det ser jag fram emot!
Nu ska jag lyssna på fler redovisningar, ciao!

Permalink the life of Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback