Fredag!!

2011-02-04 @ 12:40:47

Hej!

Äntligen fredag, visst är det skönt!! Som grädde på moset hade vi bara en lektion idag, ensemble. Jag tyckte det gick riktigt bra idag, det var riktigt roligt. Jag gillar att vi har ensemble med ettorna, dom är så söta och snälla!! I vår grupp har ni några riktigt bra låtar som vi övar in; Heaven's on fire, Holding out for a hero, It was you, I'm not ready to make nice, och så låten som jag sjunger; Sunrise. Riktigt bra låta allihop! Nu får vi hoppas att vi får användning av dom under någon konsert också! ;)
Ikväll är det som sagt klassfest, det ska bli sketasköj! för en gångs skull vet jag vad jag ska ha på mig, så nu slipper jag leta igenom hela garderoben innan jag hittar något som passar, haha. Innan dess ska jag försöka plugga lite, haha jag pluggar hela tiden känns det som... Men så är det när man satsar på skolan och sin utbildning!
Asså, idag är det verkligen en såndär jättebra dag som man bara njuter av, i alla fall jag. Kanske för att det helg nu, haha. Men jag måste bara säga att något som får mig att må så bra och känna mig så lycklig är mina underbara vänner. Jag säger nog inte tillräckligt ofta hur mycket dom betyder för mig, men om ni läser det här så vill jag att ni ska veta att ni alla betyder jättemycket, utan er skulle jag inte vara samma person.
Haha, känslosamt... Men ja, ibland måste man få ur sig sånt också. Känns bra att tala om att jag älskar dom :)
Nej, nu ska jag pluggilugga! Men först ska ni få en video där jag sjunger, okej amatör, jag vet. Men bara för att det är kul :)
Låten är In the ghetto. Hope you like it!
Hoppas ni har en bra dag!
Puss på er.

Permalink the life of Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jacob

toppen syrran! ;)

2011-02-04 @ 15:52:40

Postat av: sariz <3

svinigt bra! <3

2011-02-06 @ 00:08:30

Postat av: Julia

så underbart bra och fint och allt jag vet inte vad! <3

2011-02-15 @ 21:15:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback