God morgon!

2011-02-05 @ 12:33:55

God morgon! Eller god förmiddag kanske...

Vaknade för en timme sedan ungefär och har ätit lite frukost nu.
Gårdagen var awesooome! Vi, eller i alla fall jag, hade sketasköjj! En riktigt lyckad kväll. Fast vi var rätt trötta på slutet, alla somnade den sista timmen haha.. Jag glömde min kamera hos Kim också, så bilder från kvällen får komma senare i veckan, om jag hittar några snygga, det blev nog mest flummkort, hihi ;)
Aja, idag ska vi till Skövde och titta på High School Musical. Jag är jättetaggad, det ska bli jättekul att se, och det är ju extra roligt när Julia är med också! Vi drar dit vid halv tre, då är vi framme vid halvfyra, så hämtar vi ut biljetterna och sätter oss och käkar någonstans sen. Underbart!
Nu ska jag göra mig i ordning lite, och försöka komma upp till stallet så snart som möjligt så jag blir klar där innan vi åker. Hörs sen! Hoppas ni har en bra dag.
Puss

Permalink the life of Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Terese

Jodå det är bara bra. :)

Va gör du då?

2011-02-06 @ 00:25:26
URL: http://www.nattstad.se/TereseBrodin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback