I love NYC!

2011-02-22 @ 00:12:32

Hej godingar!

Idag har jag haft min första heldag här i New York. Vi åt frukost vid tio, sen gick vi ut på stan. Första besöket blev i Central Park, jag visste att det var en stor park men det var verkligen hur stor som helst! Jag ville leta efter Central Perk och kila in och ta en latte med vänner-gänget, men kom på att det faktiskt var inspelat i en studio, haha. Sadface.
Efter det gick vi mot hotellet The Plaza, ni vet, där filmen Ensam Hemma spelades in. Där tog vi en fika och sen bestämde vi oss för att spendera resten av dagen med shopping! Vi styrde stegen mot Macy's, världens största varuhus/affär. Jag kan inte fatta att det ens finns så mycket grejer att sälja! Tyvärr hittade jag inte så mycket just idag, men det blev ett par skitsnygga shorts i alla fall! Men som sagt, världens största affär tar tid att ta sig igenom, så dit kommer vi nog fler dagar ;)
När vi gått lite i affärerna utanför, och varit inne en sväng på Starbucks Coffee, bestämde vi oss för att gå tillbaka till hotellet, och nu sitter vi här. Om ungefär en timme ska vi käka middag.
Hoppas att alla i Sverige mår jättebra! Jag saknar er!
Puss och kram från eran Emme!

Permalink the life of Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sariz <3

I love U and miss u like crazy, not good for the heart :'/ <3

2011-02-22 @ 00:43:02
URL: http://sarakarlssons.blogspot.com

Postat av: julia

Det låter redan som ett paradis!! :)

2011-02-22 @ 21:06:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback