kocken emelie!

2011-02-11 @ 18:11:13

Har utmanat mig själv att laga mat till la familia! Så nu befinner jag mig i köket och gör tacos, okej kanske inte världens mest avancerade måltid, men för mig är det ändå en stor grej!! Haha, jag suger på att laga mat så att säga... Men detta tror jag nog att jag ska klara av! Osminkad och med uppsatt hår myser jag i mina underbara byxor, love them!

Efter maten blir det chokladmuffins med hallonfrosting (som jag bakat!!) och mys med film! Komedi, kanske! ;)
Haha, jag överträffar mig själv ibland... Men det är kul, haha!
Nu ska jag fortsätta med käket! Hoppas ni får en bra fredagskväll!
Pussss


Byxor <3 <3

Permalink the life of Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sariz <3

chokladmuffin med hallonfrosting (!) :D <3

2011-02-12 @ 00:57:58
URL: http://sarakarlssons.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback