Lunch med mormor och morfar

2011-02-16 @ 12:11:03

Hej!

Trots att jag somnade ganska sent igår lyckades jag ändå gå upp vid halv tio, så jag är faktiskt ganska stolt över mig själv. Min dag idag ska jag försöka spendera på att plugga, trökigt va? Men eftersom vi åker till New York om några dagar måste jag få gjort en del saker innan vi åker.
Men först nu så ska jag iväg och luncha med mormor och morfar, mysigt eller hur? :)
Måste också uppmärksamma er på att godingen Julia fyller 18 idag!! Grattis vännen! <3
Hoppas du får världens bästa dag!!
I morgon ska vi hem till Jenny för myskväll, det ser jag fram emot! Tacopaj och brasa är inte helt fel!
Nu ska jag borsta tänderna innan dom kommer och hämtar mig.
Pussochkram!




Såhär ser jag ut idag! Gillar att jag har desperate housewives på Tv:n i bakgrunden, haha!

Permalink the life of Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Julia

Tack så mycket Emme! :D<3

2011-02-16 @ 15:39:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback