new york, baby!

2011-02-19 @ 22:15:01

Hej alla godingar!

Sitter hos farmor och bloggar (!). Vi har skaffat internet här nu, så nu kan jag nörda här också, haha! Har ätit god mat och sitter nu och kollar på melodifestivalen med familjen, mysigt faktiskt!
Igår kväll kom familjen hem från Idre, och om sanningen ska fram var det rätt skönt att dom kom hem så jag slapp hela det där ansvaret med att bo själv... Senare på kvällen stack jag hem till världens bästa Karlsson och umgicks med henne, Anton och Kim. Det blev solsidan och lite flumm, trevlig kväll!
Idag packade jag klart det sista till New York, hoppas verkligen inte att jag har glömt något nu! Men det känns typ som att jag har gjort det... Fast det gör det nog alltid när man ska någonstans, eller är det bara jag som känner så? Tror i alla fall att jag fått med mig allt som jag inte klarar mig utan ;) Vid ett-tiden kom mormor förbi på lite lunch, och sen stack jag till donken för att ta en kaffe med Hilma och Iza och för att säga hejdå. Inte för att det började så bra, vi fick stå fyrtio minuter i kö för att ens kunna beställa, men okej... Det var trevligt sen i alla fall och det kändes bra att träffa dom innan jag åkte.
På vägen hem svängde jag förbi Sara och sa hejdå lite snabbt till henne också, min usa-älskande goa vän!! Hur söt är hon inte när hon blir nervös och pirrig för min skull? ;) Haha! Tur att jag hann träffa henne innan också, och många kramisar blev det!
Någon jag inte hann träffa var min Anna! :( Men det är inte alltid allt går ihop... Tur att jag fick träffa henne tidigare i veckan, precis som jag fick träffa Julia, Mathilda, Emma och fler! Puss på er!
Men i alla fall, jag kommer sakna dessa tjejer så mycket att jag nog kommer överväga att sätta mig på ett tidigare plan hem... Men jag får hålla ut! Tur att vi ses om en vecka, små älsklingar! <3
Kommer för övrigt sakna hela klassen, alla mina godingar där! Usch, jag blir typ lite sorgsen nu när jag tänker på det... Jag vet att jag bara ska vara borta en vecka men usa... det är så långt bort x) Känns längre då.
Men nu får jag sluta tänka på det! Jag kommer ju ha SKIIIITKUL!!! :D Det känns som en så himla stor grej på något sätt. Fatta, New York... Shit, jag är typ överväldigad. IIIIH! :D
Nu får jag sluta hetsa upp mig så ;)
Ska upp tre i natt så måste nog få min sömn snart ;)
Vi hörs!
Ha en toppenvecka allihopa!!
Ciao! Eller BYE!



Här ska vi bo! Ser rätt fint ut tycker jag!

Permalink the life of Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hilma

Kommer sakna dig med!!! Men jag är så himla glad för din skull! Du kommer ha det så himla kul och tänk inte på oss när du är där borta, du ska bara ha kul kul kul!!! PUSS <3

2011-02-20 @ 01:03:55
URL: http://hilmalidholms.blogg.se/

Postat av: Sariz <3

törk, du kommer ha det alldeles skit braigt awesome, och ja, jag kommer att sakna dig like crazy här hemma men jag unnar dig allt det roliga i allt detta sorgsna ;) hihihi.

och jaa, jag kikade precis hotellet (snacka om att nörda usa) och det ser ju superfint ut! Mitt på Times Square! :D Ha det super bra nu, var rädd om dig och dö inte. Love my Pamie <3 pusssssssssssssis och kramis från Sariiiiiis <3

2011-02-20 @ 01:31:32
URL: http://sarakarlssons.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback