Plugg!

2011-02-03 @ 15:06:11

Hej!

Sitter i skolan för tillfället och pluggar lite med Axel, i väntan på teorilektion på körskolan som börjar klockan fyra. Kan inte säga att jag är jättetaggad, hade nog hellre åkt hem, men som tur var så är det inte många teorilektioner kvar nu. Kan det vara två, tre? Jag längtar verkligen efter körkortet nu. Det ska bli så kul att sätta sig bakom ratten och köra, utan någon som sitter bredvid en i framsätet och håller uppsikt över vad man gör.
I morgon är det fredag också, grymt! Jag tror att helgen kommer bli superbra! I morgon kväll är det klassfest, wohoo! Då kör vi! På lördag åker jag, Sara, Hilma och Joel till Skövde för att gå på premiären av High School Musical! Det ska bli så kul att se vår Julia på den stora scenen, och jag är övertygad om att vi kommer vara sååå stolta över henne! På söndag är det ljuskväll med kören, men det har jag ju redan talat om för er. Det ska bli mysigt! Sen ska jag få träffa min Elin också, äntligen!! Det känns lite jobbigt att hon bor så långt bort, ända nere i Småland! Därför ses vi ju inte så ofta som vi egentligen skulle vilja. Men nu kommer dom till stan och det ska bli så kul att se henne igen, jag har saknat henne!
Jag har börjat räkna ner dagarna nu också, nu är det bara 14 dagar kvar tills vi sätter oss på flyget och drar till New York. Fattar ni, New York?!!! Jag måste erkänna att jag var lite rädd i början, New York är ju verkligen stort, men jag har kommit över det nu och nu är jag bara hur taggad som helst! Åh vad vi ska ha roligt, se mycket coolt och shoppa! Jag kan knappt bärja mig, haha....
Nu ska jag plugga, eller i alla fall försöka...
Hörs sen!
puss

Permalink the life of Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sariz <3

plutten! du kommer ha det alldeles underbart, och jag ska erkänna att jag är litelitelite granna avis, även fast man inte ska vara det. Men mest av allt är jag glad för din skull gumman! du kommer ha det underbart, love u och var för bövelen rädd om dig!!! hihi. <3

2011-02-03 @ 21:02:13
URL: http://sarakarlssons.blogspot.com

Postat av: LIJNA

lägga till varandra på bloglovin?:)

2011-02-04 @ 07:04:23
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Postat av: Nathalie♥

Jätte fin blogg dära!

släng gärna in en komentar hos mig. Allt bra? Kram :)

2011-02-04 @ 07:33:50
URL: http://nathaliele.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback