Skolan!

2011-02-07 @ 14:27:23

Hej!

Sitter i skolan och har precis gjort en powerpoint om U2 tillsammans med Sariz, till våran engelska redovisning som vi ska hålla på fredag. Hoppas det blir bra, men det tror jag nog!
I eftermiddag ska jag ha min allra första körlektion på körskolan, iiih! Jag är lite nervös men det ska ändå bli väldigt kul! Jag ser fram emot det :)
Om tio minuter börjar psykologin, så jag måste snart kila :)
Hörs sen! Pösss
Jag & Hilma

Permalink the life of Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hilma

Hoppas det gick bra på körskolan, men det tror jah så bra om du är på att köra! :D Puss på dig gullet <3

2011-02-07 @ 18:00:36
URL: http://hilmalidholms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback