söndag och solen skiner!

2011-02-13 @ 12:01:29

Hej alla godingar!
Idag är det söndag och vädret är underbart!
Det är sådana här dagar man tar tillfället i akt, som att fota till exempel! Nej, jag ska inte fota, Hilma ska fota mig för sitt fotoprojekt, och det ska bli jättekul! :)
Inte för att jag är någon modell, men ändå ;)
Jag är taggad!
Dagen ser ut att bli ganska lugn för övrigt, det känns ganska skönt.
Vi hörs senare!
Puss


Glad chey!

Permalink the life of Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hilma

Hahaha aaaw! Vilken snygg bild hurre du! ^^ Det var superkl att fota dig vännen, och du är en riktigt bra modell! <3

2011-02-13 @ 18:13:05
URL: http://hilmalidholms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback