Söndag

2011-02-06 @ 10:35:52

God morgon vänner!

Hade en alldeles förträfflig dag i Skövde igår! Jag, Sara, Hilma och Joel åkte dit vid halv tre, och var framme vid halv fyra. När vi hämtat ut biljetterna gick vi för att äta något. Först hade vi lite olika matplaner, men eftersom vi inte hade så jättemycket tid så slutade det med att vi hamnade på donken, haha. Men det funkade bra! Dock blev vi nog lite trötta efter en stund där inne, så allt blev väldigt roligt... Ja, ni vet när man blir sådär trött att man typ skrattar åt allt ;) Hoppas bara att ingen tyckte vi var jobbiga, hihi!
Klockan 18.00 började musikalen, och vilken hejdundrandes musikal! Alla var verkligen jätteduktiga, särskilt Julia!! Det var så roligt att se henne på scenen. Jag fattar inte hur de lyckades komma ihåg alla repliker, sång och dans. Dom har ju övat såklart... Men ändå! Det var grymt!
Jag var rätt trött när vi kom hem sen vid tiotiden, så jag åkte direkt hem och gick och la mig ganska snabbt efter. Men jag tror jag behövde det!
Om en halvtimme kommer familjen Hermansson hit, och det ska verkligen bli skitkul! Vi har ju inte träffat dom på så länge, så vi har verkligen saknat dom, allihopa.
Nu ska jag göra mig i ordning lite så jag inte ser ut som ett vrak när dom kommer haha.
Puss&Kram!

Permalink the life of Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback