dålig uppdatering

2011-06-14 @ 10:01:06

Men hallå, jag är sämst på att uppdatera?!

Kan i och för sig bero på att det har varit lite mycket nu, men det är ingen bra ursäkt, ska skärpa mig!!
Igår hade jag ett låtsas-körprov på trafikskolan men en annan trafiklärare, som en liten förberedelse inför uppkörningen, och det gick faktiskt riktigt bra! :)
Det fanns väl en del saker jag kunnat göra bättre, men han som jag körde med tyckte att det var ett riktigt bra prov! :) Därför känns det ju riktigt bra inför uppkörningen nu! Fast jag är väldigt nervös, men det vore väl konstigt om jag inte var det.
Det värsta är nog ändå teorin som jag kommit igång så sent med, men som tur är har jag ju fina Jenny att plugga tillsammans med eftersom vi har provet på samma dag.
Snart är det dags för party också, bara några dagar kvar tills jag och Anton har våran 18-årsfest, wohoo! Det ska bli så sjukt kul! Nu ska jag försöka få tag i min Hilma och se när hon känner sig redo för en tripp till stan.
Hoppas ni har en jättebra dag!
Ciao!

Permalink the life of Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback