Jag fyller 18 i morgon...

2011-06-16 @ 21:34:07

Fyller jag verkligen 18 i morgon? Kan knappt fatta det själv. Jag har liksom inte hunnit förbereda mig mentalt, det har varit så mycket annat att jag liksom inte kommit på det förrän typ, nu. Det känns faktiskt lite läskigt, men ändå bra. Dagen kommer ju att spenderas på ett bra sätt också, först skolavslutning, sen hem till Anna och fira att hennes syster Ellen har tagit studenten (woho!) och efter det middag med några utav dom som jag gillar allra bäst. Som lite grädde på moset kör vi en fet 18-årsfest på lördag också, jag och Anton firar våra födelsedagar tillsammans, jag vet att det kommer bli sjukt kul! :)

Hoppas att ni alla mår bra!
Puss&Kram
Laddar upp en gammel bild på mig och min fina underbara vän, du är allt bra du Hilma! Puss på dig och tack för att du finns och är min vän, är så glad att jag har dig! <3

Permalink the life of Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hilma

GRATTIS HJÄRTAT!!! <3 <3 <3 Kommer bli otroligt mysigt ikväll och sjukt kul på lördag! :D



Kan inget annat än att säga att jag är otroligt glad att jag har dig och att du också är helt underbar! Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig, helt seriöst. Du är världens bästa vän och jag älskar dig <3

2011-06-17 @ 10:55:40
URL: http://hilmalidholms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback