party i palma!

2011-06-02 @ 01:51:47

Hej alla godingar!

Tråkigt att jag inte hunnit blogga mer under resan, men vi är ju knappt på hotellrummet, men här kommer ett inlägg i alla fall!
Idag (eller igår blir det ju) fyllde min älskade faster 50 år, detta firades på spansk restaurang med hela gänget! Det var hur gott käk som helst, och vi fick tårta och grejer, det är bra att åka utomlands när folk fyller år!
Efteråt gick jag, Jacob, William, Pontus och Johanna nedåt stan för att leta efter något partyställe. Vi tyckte vi gick hur långt som helst och vi hittade absolut ingenting, men när vi var klara att vända kom vi till tyskarnas kungarike, (ja, det är bara tyska turister här!). JÄÄÄÄKLAR vilket party, både ute och inne, helsjukt. Det gick inte ens att köpa EN drink, det var alltid en extra drink på köpet plus shorts, happy hour dygnet runt. Hur mycket folk som helst, gott och fulla tyskar finns det i alla fall! Haha, usch vad hemskt det låter x) Vi skötte oss faktiskt :)
Tänker dock på mina tjejer, dom saknas för att festen ska igång på riktigt!
Nu ska jag sova, hoppas att ni mår bra! Puss & Kram ♥

Permalink the life of Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Shit du är ju sketa brun memme!! Hoppas du har det bra! :) Många pussar o kramar Jullan!<3

2011-06-02 @ 23:25:39

Postat av: Hilma

Wow sicken brunis!!! :D

Låter som en förjäkla bra kväll gummsan! Önska jag hade varit där med dig ^^

Saknar dig, Puss <3

2011-06-04 @ 20:18:35
URL: http://hilmalidholms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback