soliga, underbara sverige!

2011-06-05 @ 18:01:30

Är det sånt här väder ni haft hela veckan?! Helt underbart skönt ju, vilken dag!
Började dagen med att åka upp till min älskling i stallet, vi tog oss en lång ridtur, det hade jag verkligen saknat! Kom sedan hem och åt lunch med familjen och sedan dess har jag pluggat på kultur - och idéhistoriaprovet som ska skrivas på tisdag. Ikväll kommer några av mina fina vänner, det ser jag fram emot! :)


Har ännu inte lagt in några bilder från resan i datorn än, så dom kommer lite senare, men jag tänkte att ni skulle få se det jag köpte i Palma så länge! :) Det blev ju lite shopping när inte vädret var solvänligt.



Fjäderörhängen



Halsband från en lokal butik i Palma



Underbar body från H&M!



Blus från H&M

Inte jättemycket, men litegrann i alla fall! :)
Nu ska jag ner och dricka lite kaffe innan tjejerna kommer.

Ha en bra kväll, puss ♥

Permalink the life of Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hilma

De där var riktigt bra köp gumman! Hur snyggt som helst alltihop!!! :D <3

2011-06-05 @ 18:07:55
URL: http://hilmalidholms.blogg.se/

Postat av: Linckan

Jättefint! :D Tack för en jättemysig kväll gumman <3

2011-06-06 @ 12:55:02
URL: http://baralinckan.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback