Älskade måndag?

2011-03-07 @ 19:43:19

Tjena godingar!

Har precis kommit hem från grym-träning, känns helgött nu efteråt! Man blir så stolt över sig själv.
Eftersom vi hade världens längsta sovmorgon idag passade jag på att åka upp till stallet och rida och göra klart där innan skolan, och det gjorde jag också! Kändes verkligen bra att börja dagen med en ridtur.
Sen bar det av till skolan, och i typ tre timmar pluggade jag till matteprovet, som jag faktiskt tror gick riktigt bra i alla fall! Håller tummarna för ett G!
Efter desperata försök att få med någon chico eller chica på spinning så insåg jag att jag nog fick dra mig bort själv, men sket i spinningen och gymmade som vanligt istället, åh vad det känns skönt nu!
Hoppas att alla haft en bra helg också, det har jag! I fredags myste jag med min Hilma och i lördags åkte jag hem till Jenny och myste med henne, gryyymt! Hos Hilma hade jag lika mysigt som vanligt. Jenny och jag lagade världens goaste mat; potatisgratäng och kött. Medan vi åt såg vi på en av världens bästa filmer, Vingar av glas. Mumma <3 En del snack hann det bli också, hehe.
Har hittat typ världens bästa låt också, som jag börjat på; Fuckin perfect - Pink. Så jäkla bra! Den spelades på radion när jag sprang på rullbandet förut, kände nästan att jag fick lite extra kraft där, haha ;)
Nu ska jag ta mig en dusch innan det blir middag!
Pöss på er!
Kände att ville ge er alla en blöt köss!

Permalink the life of Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linckan

2011-03-08 @ 11:41:55

Postat av: Linckan

Fler sånna kvällar åt folket! Gillar dig <3

2011-03-08 @ 11:43:03

Postat av: Hilma

Det var supermysigt som vanligt bruttan! Visst känns det gött att vi har börjat ta tag i träningen lite mer? :D <3

2011-03-09 @ 08:52:05
URL: http://hilmalidholms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback