en såndär jättemycket-dag

2011-03-23 @ 22:11:49

Hej alla glada!

Idag hade vi studiedag, men ledig blev den inte! Jag har haft fullt upp med massa skojigt!
I förmiddags åkte jag upp till stallet och tog en ridtur, så himla skönt är det att komma upp så tidigt som möjligt och göra det! :)
Sedan bar det av till stan med världens bästa Hilma, det blev en byxdress och ett par shorts inhandlat + en lång, härlig fika!
Klockan 16.00 hade jag körlektion och idag gick det riktigt bra! Nu längtar jag verkligen efter körkortet!!! Fyra månader kvar dock, men den som väntar på nåt gott...
Innan kören hann jag upp till mormor en sväng och samtalade lite med henne, hon är så mysig min mormor! Det var skönt att träffa henne lite :)
Efter det var det körövning, och det gick också bra! Haha, så jag har haft en fullt upp-dag idag! Men det känns bra, det är så tråkigt när lediga dagar bara går åt till att dega hemma. Visst, studiedagar är väl egentligen ideala pluggdagar, men vem kan sanningsenligt säga att man tar till vara på en sådan dag till skolarbete? Inte jag i alla fall.
Nu ska jag skriva klart diktanalysen i svenskan, så den kommer inte också, hehe!
Hoppas ni mår bra!
Pusss




Shorts från H&M - 199 :-



Såhär ser dom ut i bak!


Underbar byxdress från H&M - 199 :-

Permalink the life of Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback