enemy.

2011-03-14 @ 21:43:51

Hej på er!

Sitter i pyamasen och bloggar nu, hihi. Har precis skypat med Sara och Oskar, goa vänner det där.
Hur har dagen varit?
Min dag har varit rätt bra. Kom till skolan lite senare eftersom jag inte mådde bra i morses, men tog mig i kragen och gick de två sista lektionerna, bra Emelie! Sedan hade jag körlektion, och det gick också bra. Idag fick jag köra runt i cirkulationsplatser, (rondeller alltså, jag fattade inte heller först vad det var ;) ), och jag tyckte allt att jag fick bra flyt på det! Jag längtar till körkortet nu, bara fyra månader kvar tills jag gör ett försök!
För övrigt så lyssnar jag på en sån grym låt! Enemy med Sara Lumholdt. Hon deltog ju i melodifestivalen och inspelningen på hennes låt är gryyyym! Lyssna på den!
Jag lovade er ju lite bättre bilder på klänningarna som jag köpte, så här kommer dom!
Love them!

Permalink the life of Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hilma

Riktigt snygga klänningar bruttan!! :D

2011-03-15 @ 18:57:00
URL: http://hilmalidholms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback