Sjukling

2011-03-11 @ 15:18:46

Hej!

Idag stannade jag hemma från skolan eftersom jag vaknade med feber i morse. Jag mår bättre nu, jag tror att tabletterna tagit ned febern, men har fortfarande ont i halsen och i huvudet och känner mig typ, hängig. Men det är väl inte så konstigt, eftersom både Jacob och Pappa har legat hemma här sjuka, så jag antar att med mitt immunförsvar så var det väl bara en tidsfråga innan jag också skulle bli smittad. Så här sitter jag nu och kollar på Vänner och äter glass. Jag hoppas verkligen på ett tillfrisknande snart! Tråkigt att detta skulle komma precis nu, eftersom jag skulle träffa några godingar ikväll, bl.a Anton och Kim som precis kommit hem från Sälen. Men så kan det bli ibland, bara att gilla läget antar jag...                                                                                                 Igår drog och jag Hilma till stan en stund efter skolan och jag lyckas komma hem med tre sommarklänningar, kändes riktigt gött att köpa hem lite nytt till sommaren! På vägen hem gick vi och pratade om sommaren och jag längtar så himla mycket efter alla goa sommarkvällar med grillning och mys med söta vänner!
Aja, jag antar att jag får försöka ta mig upp till stallet nu, det är ju ett måste oavsett om man är frisk eller inte ;) Hörs senare!
Köss







Här är två av klänningarna jag köpte igår, men det blev inga bra bilder, ska försöka ladda upp några bättre senare :)

Permalink the life of Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback