vilken underbar dag!

2011-03-20 @ 14:41:46

Tjenixen!

Vilken underbar vårdag det är ute! Det är ganska varmt, solen skiner och jag har precis kommit tillbaka från en underbar ridtur, det kan inte bli bättre! Mer såna här dagar, tack!
Hoppas helgen har varit bra, det har min varit.
I fredags vankades det fest för Bella som fyllde 18, riktigt kul kväll. Tack för det!
Kvällens outfit blev en av klänningarna jag köpte på H&M som jag visade er för ett tag sen :)
Det var trevligt folk, dans och tårta! Lyckad kväll.
Igår var jag på stan med mamma för förmiddagen, det var riktigt kul faktiskt. Vi har inte umgåtts på länge, bara hon och jag, så det kändes bra att vi gjorde det igår. Mamma köpte en blå blus, och jag fick med mig en jeansjacka och en brun/grå tröja hem. Tjoho!
Senare fick jag besök av Tobbe som nyss kommit hem från Österrike. Vi tog en mysig promenix, sedan satte vi oss och tittade på Greveholm, jäklar vad bra det är! Det blir nästan roligare och roligare för varje gång man tittar, haha! Älskar Leif, han är så rolig.
När vi ätit kött och potatisgratäng som mamma lagat begav vi oss till Christian och kollade på film och hade allmänt trevligt! En riktigt bra dag hade jag!
Snart ska vi äta, och sen blir det förhoppningsvis promenad med Anna, om hon känner sig bättre än igår. Hoppas verkligen att hon gör det, för jag saknar henne så sjuuuuuukt mycket! :(
Hoppas ni har en bra söndag!
Puss!








Permalink the life of Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: molly

rösta gärna på min outfit här:



http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=81551



Tack på förhand,förlåt om du inte gillar sådana här kommentarer<3

2011-03-20 @ 18:38:06
URL: http://mollyz.se

Postat av: sariz <3

snygginggggg!! :D

puessssssss

2011-03-20 @ 20:09:07
URL: http://sarakarlssons.blogspot.com

Postat av: Hilma

Gud vad fin jacka hörru! Det är så snyggt med jeansjackor på våren!!! Vill också ha en :O

2011-03-21 @ 16:58:08
URL: http://hilmalidholms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback