Körkonsert & Bikini

2011-05-25 @ 20:54:55

Hej allihopa!

Hoppas att ni mår bra (:
Det gör jag, för jag kan gladeligen meddela att jag idag har haft mitt livs sista mattelektion! Eller ja, den sista på länge i alla fall ;) Det känns hur jäkla bra som helst att få beskedet att jag fått godkänt i matte B, så jag bara kan skita i det nu. Hade jag inte fått godkänt hade allt känns så värdelöst, efter som jag verkligen kämpat för det här betyget, men nu är det över och det var värt mödan och tiden!
Vi har haft körkonsert idag också, och även fast det kändes lite sådär oförberett och halvdant så gick det rätt så bra, känns skönt att vi har gjort det :)
Och vad väntade på köksbordet när jag kom hem, om inte bikinin jag beställde från H&M?! :)
Älskar den!  ♥

Permalink the life of Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback