5/9

2011-09-05 @ 16:47:53

Hej! Äntligen har jag tid att blogga lite!

Hoppas att ni har haft en bra helg! Det har jag, fullt upp! I fredags firade vi Jenny som fyllde 18 förra veckan, det blev middag och förferre hemma hos henne innan vi drog vidare till stadt. En skitrolig kväll!
I Lördags hade bandet Flipping Pillows release-party, och eftersom Sandra känner bandet (Och jag känner ju Rebecca) så åkte vi dit. Vi hade hur trevligt som helst! Maten var jättegod och bandet var jättebra! Dansade en del gjorde vi också, tack min fina Sandy för en toppenbra kväll! ♥
Lunchade för övrigt med Bexxen på stan förut, och när Hilma, Sandra och Mathilda kom och gjorde oss sällskap började vi prata om att resa till Alanya, och nu kollar vi runt! Vi ska försöka boka i morgon eller på onsdag, asså jag är så sjuuuuukt taggad!!! Alanya med världens bästa tjejer liksom?! Inte fel! :)
Näe, nu måste jag byta om, spinning snart!
Ta hand om er! ♥
En bild på mig och Sandy Candy innan vi åkte till release-partyt i lördags!

Permalink the life of Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emma

fin blogg :)

2011-09-23 @ 18:24:27
URL: http://www.writtenbyemma.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback